Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.06.

DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.06.
DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.06.

Autor: Beata Bodusz

DOKUMENTACJA HOTELOWA do kwalifikacji HGT.06. Realizacja usług w recepcji to nowoczesne, kolorowe, dostosowane do najnowszej podstawy programowej ćwiczenia, które zawierają aż 75 zupełnie nowych zadań oraz formularzy dokumentów hotelowych do wypełnienia. Ćwiczenia kształtują umiejętność wypełniania dokumentacji hotelowej i przygotowują do praktycznej obsługi gościa w hotelu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 28,00 zł
szt.
  • nowość

DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.03.

DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.03.
DOKUMENTACJA HOTELOWA. Kw. HGT.03.

Autor: Beata Bodusz

DOKUMENTACJA HOTELOWA do kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie to nowoczesne, kolorowe, dostosowane do najnowszej podstawy programowej ćwiczenia, które zawierają aż 72 zupełnie nowe zadania oraz formularze dokumentów hotelowych do wypełnienia. Ćwiczenia kształtują umiejętność wypełniania dokumentacji hotelowej i przygotowują do praktycznej obsługi gościa w hotelu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 28,00 zł
szt.
  • nowość

REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 2

REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 2
REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 2

Pod red. Beaty Sawickiej

"Realizacja usług w recepcji" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 28,00 zł
szt.
  • nowość

REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 1

REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 1
REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI CZ. 1

Pod red. Beaty Sawickiej

"Realizacja usług w recepcji" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 32,00 zł
szt.
  • nowość
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl