OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI HOTELARSKIE CZ. 2
45.00 zł
„Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie” jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
– HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
– HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
– HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
– HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
– HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
– HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Autor | pod red. Beaty Sawickiej |
---|---|
Rok wydania | 2019 |
Nr wydawniczy | 0203/2019 |
Liczba stron | 224 |
Format | B5 |
ISBN | 978-83-89184-86-3 |