Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tego warunku odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu ponosi Klient.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. Niezwłocznie po otrzymaniu Twojego oświadczenia, prześlemy potwierdzenie jego otrzymania (taką samą drogą, jaką zostało ono złożone).
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania).
5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój numer konta w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak nie wcześniej niż przed otrzymaniem zwrotu towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy (za zamówiony towar i przesyłkę). Zwrot zostanie dokonany w takiej samej formie, jak Twoja płatność za zamówienia.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.