Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI Obsługa klientów w branży gastronomicznej
38.00 zł
Podręcznik „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa klientów w branży gastronomicznej” ma na celu przekazanie wiedzy na temat kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta w branży gastronomicznej oraz przygotowanie ucznia do jej praktycznego wykorzystania. Treść merytoryczną publikacji wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Informacje teoretyczne poparto licznymi przykładami ilustrującymi różnorodne sposoby ich funkcjonalnego zastosowania. Pozycję tę rekomendujemy nie tylko uczniom techników żywienia i usług gastronomicznych, lecz także osobom pracującym w branży gastronomicznej.
Podręcznik „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa klientów w branży gastronomicznej” jest dopuszczony do użytku szkolnego w zakresie kwalifikacji T.15. oraz T.6.
Sprawdź także Zbiory pytań i zadań z Olimpiady Wiedzy o Żywności i Żywieniu.
Jesteś nauczycielem i szukasz dodatkowych materiałów dydaktycznych? Stworzyliśmy specjalny serwis, gdzie zamieszczamy programy nauczania, plany wynikowe, scenariusze lekcji, rozwiązania do testów i inne. Wystarczy się zarejestrować, by uzyskać bezpłatny dostęp: dlanauczycieli.format-ab.com.pl
Autor | Beata Sawicka, Beata Bilska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Ewa Świstak |
---|---|
Nr ewidencyjny w wykazie | 34/2016 |
Rok dopuszczenia MEN | 2016 |
Liczba stron | 212 |
Format | B5,kolor |
ISBN | ISBN: 978-83-89184-71-9 |